CG Kwietnia

wtorek, 17 marca 2009

Kody działają ! ! !

1.Znam kod na darmówki z zamku.(ZNÓW DZIALAJĄ !!!!!)
1. Wejdz do goproxing.com
2. Wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się na lalkę.
4. Wejdz do goproxing.com (znów)
5. Wklej kod do paska (ten na dole)
6. Gdy wedzie do twojego apartamentu zamknij kartę i tak po kolei.
7. Potem zaloguj sie na normalny stardoll i w apartamencie będą prezenty z rzeczami z zamku

mi dziala ;))

naszyjnik: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17940

pies: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17944

taca z ciastkami: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17993

pianino: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17977

krzesło do pianina: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17990

skrzynia: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18088

kryształowa kula: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18165

obraz: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18166

królik: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18168

łóżko: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18463

kwiaty: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18464

lustro: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18465

lalka: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18501

jednorożec: stardoll.com/en/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18503

lew: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18502


2.
wpiszcie ten link tam gdzie wpisujecie stardoll.com
pokaże wam się strona na której bedą cztery sukienki pod nimi sa 4 linki jak zdecydujecie się na sukienkę to kliknijcie na odpowiedni link. Link ten przekieruje was z powrotem do apartamentu a w prezencie dostaniecie sukienkę...

link to
gossip-girl-stardoll.blogspot.com/2008/12/free-dresses.html

UWAGA! można wziąć tylko jedną sukienkę
ps. niestety nie wszystkim działa



PISZCIE CZY WAM DZIAŁĄ! 

107 komentarzy:

  1. DZIAŁA dzięki. Czekam na nowe kody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa.....tylko mi sukienka nie podziałała.... :( Ale tak to wszystko działa
    ................Super!
    Dzięki za te kody......
    yśle że będzie ich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wielka! Super! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka działa!
    ale niestety z innych kodów zadziałał mi tyklko jednorożec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem jakie to są sukienki ja też mam tylko że mi na mój email przysłali za uczestnictwo w stardoll to wybrałam i mam u mnie można zobaczyć ( LolaSweetGirl )to mój nick na stardoll ona jest taka zielona suknia z voile :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzienki chceż zobacztć mój apartament ja jestem rita110697

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też działa ta sukienka, ale inne kody nie

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes doslownie super i chyba kazdy powie to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. mi nie działają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo wszystkim działać nie będę to stardoll przysyła na waszą poczte!!!
    A jeśli chcecie kody nowe nie takie stare jak te ja je znam na pamięć więc jak chcecie to piszcie bo uwieszcie mi ja znam strone w której stardoll umieszcze swoje kody np;
    na zwierzęta,różne rodzaje miśków,kostium i kapelusz...itd...mój nr.gg;9084020
    P/S.Jak będziecie do mnie pisać to napiszcie że chcecie kody bo mam tesz dodatki do the sims 2 i the sims 3

    OdpowiedzUsuń
  11. No to znowu ja jeśli nie poznajecie to pisałam że mam strone w której stardoll umieszcza kody i właśnie na nią weszłam i pisało że jest
    LIKWIDACJA STRONY!!!do:11.07.2009r.Więc jeśli je chcecie to piszcie do mnie jutro albo w piątek...
    P/S Jutro będę od 11 do 17 ...PISZCIE

    OdpowiedzUsuń
  12. mi nic nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówiłam jak byś cie pisali od 11-17 to bym wam podała
    są teraz nowe kody
    ale za godzine zamykają wię jak jesteście takie GŁUPIE to wam nie przeszkadzam

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki twoje kody działają mam z twoich koduw pianino a jak by co na stardoll nazywam sie andrzejcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Zna ktoś jakieś kody na stardoll? Jak tak to napiszcie mi na StarDollu. Mój pseudonim: Demi144. Bardzo was proszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. niedowiary działa dostałam prezent od admina hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. zadziałało mi dzięlki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej te kody nie działają pomózcie mi jesli zna ktoś jakieś kody piszczie na moje gadu 5225951 proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  19. nie działa ale strona jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawde mi zadziałały wszystkie!!! Prosze cie żebyś dodała więcej kodów!

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem kikusia37 na stardoll.com zapraszam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  22. mi działa zaraz do ciebie wejdę

    OdpowiedzUsuń
  23. super mi wszystkie działają razem z sukienką
    ale wystarczy tylko na go.... wpisać kod i przejśc na stardol i już będzie

    OdpowiedzUsuń
  24. ni działa ale z tymi kodami z zamku to normalnie wszystko jest dzienki bardzo . szkode że sukienki nie wypaliły ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. ThankS!! działa! znam wiecej kodow... :))

    OdpowiedzUsuń
  26. hej wszystkie kody działają , ale niewiem gdzie wpisać ten link na sukienkę....
    Zapraszam do mnie...
    Misshotly16

    i do mojego klubu...AppleClub16

    OdpowiedzUsuń
  27. http://stardoler.blox.pl/html ten blog skopiował od ciebie tą notkę. Zobacz sama. Ty napisałaś ją w marcu a tamta dziewczyna w maju. Ona nie umie napisać paru słów tylko musi wszystko kopiować? Ale z niej idiotka ! x(
    A tak w ogóle: kody do sukienek mi nie działały ale gadżety z zamku były niezłe ;)
    pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. a znasz najnowsze kody?

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja dostałam wszystkie cztery sukienki, nie wiem jak to się stało :)

    OdpowiedzUsuń
  30. działa mi ! super nawet sukienka tyle ,że wybrałam niezbyt ładną czerwoną Zapraszam do mnie i do mojego klubu AppleClub16 kategoria : sławy

    Misshotly16

    OdpowiedzUsuń
  31. Działą mi wszystko :PPP
    Wogółe Ok. blogg... samma by nie stworzyła lepszego i dodaje go do ulubionych :)
    P:S mam na dziejej ze sie cieszysz


    Blondi
    stardoll 2222Myszka222

    OdpowiedzUsuń
  32. jeju wszystko mi działa dzięki :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  33. hej!! ten pierwszy kod to mi działa.
    Lecz ten drugi nie.
    Mam nadzieję że będziesz miała więcej kodów.
    Pozdrawiam ;]

    PS:wejdź na moje konto na stardoll.com!
    1-_Angel_-1
    Jestem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. HEJ MAM PSEUDO MISSHOTLY16 ZAPRASZAM ! JA MAM CZERWONĄ SUKIENKEĘ ZAPRASZAM
    Z
    A
    P
    R
    A
    S
    Z
    A
    M
    !
    !
    !
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Taak wsumie działają, ale nie wszystkie ;(
    a powiedziałaś że wszystkie działają...
    Naszczęście mam bloga co jest na nim ponad 200 kodów .. :) A wszystkie te działają sama sprawdzałam i mam je w apartamencie, oczywiście nie wszystkie... bo mam za mały pokój... alle tamte 189 jest w showku .. :)
    Zapraszam na proFF. MisssRihanna100 zobaczycie że niektórych rzeczy sie nie da kupić :) z mojego apartamentu, a także choinki :):):):)
    Ten
    B
    l
    o
    o
    o
    g jest do kitu ...`~*

    OdpowiedzUsuń
  36. mogłaś innym kolorem napisać bo aż oczy pieką i przeczytać nic do końca...:p

    OdpowiedzUsuń
  37. mi właśnie jednorozec nie zadziałał ale trudno i dzięki pa

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja mam kod na 25 stardollarów ...
    kto chce 25 stardollarów pisać na stardoll jestem stardoolasia

    OdpowiedzUsuń
  39. te kody mi nie działają

    OdpowiedzUsuń
  40. mi NIE działa!!!!! czemu mi akurat nie działa

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej mam prośbe ja podam login i hasło :))
    na osobnosci oczywiscie xD
    i moze bedzie ktos tak mily i mi doładuje sms xD na sd xDDD bardzo mi na tym zalezy starsi mi nie chca kupic fona a z ich nie moge bo nie pozwalaja wiec widzicie plzz

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli ktoś bedzie tak miły to w nagrodziecie podaruje mu pare extra kodów (działających oczywiście)


    Moje GG : 2771263 xD proszę pisać :))

    OdpowiedzUsuń
  43. mi działają te z zamku, ale sukienka nie...
    Ale z góry dzięks... Mam nadzieję że znajde więcej?!

    OdpowiedzUsuń
  44. ludzie pszeciesz na te sukienki niema kodu bo gdy ktoś nowy dołączy do stardolach po jakimś czasie pszychodzą na jego poczte ja wiem bo mi to kiedyś pszyszło .Ja naprawde nie kłamie

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej ;]
    Dziękuje za kody, wszystkie mi działają prócz tych które już miałam ;*
    Czekam na kolejne a przy okazji zapraszam na mojego bloga :]

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ...wszystko działa! świetnie , ze powstała ta stronka.Czekam na wiecej kodów

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję naprawdę działają :***

    OdpowiedzUsuń
  48. mi wszystko dziala chcialabym więcej takich fajnych kodów

    OdpowiedzUsuń
  49. ja mam już z tych wszystke

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięeki za kody z zamku!CZekam na nowe kodziki! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. są extra i działają bez zarzutów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super mam wszystkie kody, oprócz tej sukienki. Ale to co - nic złego. Czekam na nowe kody.;)
    A oto mój profil Anetka000.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Super wszystko mi zadziałało ale nie jestem super star i rzeczy mi sie nie mieszczą w pokoju więc połowe mam w schowku a na stardoll jestem TSelenaT

    OdpowiedzUsuń
  54. SUPER !!! MI WSZYSTKIE DZIAŁAJĄ I SĄ FAJNE, KIEDY WIĘCEJ?

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestes Bossssssssssssssssssssssska:) :D:D
    Dzieki:D

    Moja lalka na stardoll to VnEska

    OdpowiedzUsuń
  56. super tylko powiecie jak kod pilisssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  57. moja lalka to karcia5666 prosze powiecie mi ten kod pilssssssss

    OdpowiedzUsuń
  58. Mii działaaa. :D : Dziaa za pomoC. ;-*

    OdpowiedzUsuń
  59. mi żadne nie działają:(

    OdpowiedzUsuń
  60. Diałają i mam wszystko z zamku tylko to łóżko jakieś krzywe phi phi phi no a tą sukienkę to mam zieloną i tez działa :):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  61. mi działają wszysdkie jesteś wspaniała ogromne dzięki jak możesz i masz to podaj jeszcze na kasę

    OdpowiedzUsuń
  62. a masz coś nowego????to widzę na każdej stronie!!!Alre dzięki

    OdpowiedzUsuń
  63. A wiecie że jak się zapiszecie na chińskie stardoll to macie o drazu superstar :) Trudno się zalogować ale chyba dacie rade xD :) Powodzenia :.

    OdpowiedzUsuń
  64. Witajcie znów. Mam taki kod na starpunkty :) dobra podaje: zbcie jak najwięcej scenerii a dostaniecie starpunkty. musi tych scenerii być o kolo 10-15. I na tych sceneriach ma być jak najnajwięcej przedmiotów,bo im więcej rzeczy tym więcej starpunktów :) :. Paaa rzycze dużo starpunktów i zabaawy !!! :) papa

    OdpowiedzUsuń
  65. No no powinno działać :) Ale napweno też twoje :^^^^^

    OdpowiedzUsuń
  66. Działają tylko sukienki, jak piszę kod np. na jednorożca to wyskakuje mi, że nie znaleziono
    ;((

    OdpowiedzUsuń
  67. a mi coś nie działa:((




    czemu??

    OdpowiedzUsuń
  68. Mi działały tylko na te sukienki. A na reszte już nie. :(

    OdpowiedzUsuń
  69. mi nie działa!!!
    co mam zrobić?
    mój login to kimi1717

    OdpowiedzUsuń
  70. te pierwsze na goproxing juz nie dzialaja bo ja tak prawie zawsze mam ze mi nic nie dziala!!!! ale jak moja siostra byla to jakos jej sie udalo :( :(:( ale super blog!!! :) i zapraszam do mnie nazywam sie Krfawa_Marry to na stardoll na starbazar mam do 7sd ale tylko 1 za 7sd i jeden za 5sd a reszta to do 4 i mniej!!!!!! mam promocje!
    zapraszam i pozdro dla wszystkich co ogladaja ten blog!! :** xDD

    OdpowiedzUsuń
  71. jesteś super,,,,

    OdpowiedzUsuń
  72. super bloog i sukienka mi dziala!!<33

    OdpowiedzUsuń
  73. z tymi z zamku mi nie działają

    OdpowiedzUsuń
  74. Sukienka działa.
    Ale reszta nie ;|

    OdpowiedzUsuń
  75. Nic nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  76. mi dziala tylko sukienka, a te rzeczy z zamku nie:/ ale i tak dzięki. Aha i jakby co to ja jestem misssladyolaxDD

    OdpowiedzUsuń
  77. !!!!!A ja się gubię bo pod piątkom napisane jest tak:

    "Wklej kod do paska (ten na dole)"

    ale jaki na dole ???!!!!!!


    O i jeszcze jedno pod 3 napisane jest tak:

    "zaloguj się na lalkę" to skapowałam ale pod 4 napisane jest tak:

    "Wejdz do goproxing.com (znów)"

    to ja mam się wylogować czy nie??

    OdpowiedzUsuń
  78. mi nie działają żeczy z zamku

    OdpowiedzUsuń
  79. Cześc !
    Jestem Miss_83 proszę a byścię Mnie zapraszali xDD

    A no i SUPER blog :PP

    OdpowiedzUsuń
  80. moja anza to misspati534 wchodżciee i zparaszajciee daje miłe koemnatrze i opuiniee Pozdroo 1

    OdpowiedzUsuń
  81. ala dała dupie kupie vi dadowi dziady pisze

    OdpowiedzUsuń
  82. trochę trudno cokolwiek zobaczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  83. mi nie dzialaja mój nick na stardoll jasmina909

    OdpowiedzUsuń
  84. Pisało że działają.. :((
    Żal.pl !!

    OdpowiedzUsuń
  85. Moje konto na stardollu to: promyczekxD .. Zapraszam do znajomych ;)

    A KODY SUPER - działają ^^

    OdpowiedzUsuń
  86. Pisało że działają.. :((
    Żal.pl !! Oszustka z cb xD

    OdpowiedzUsuń
  87. nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
  88. ale dupa u mnie nic nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  89. o co tu chodzi plizzz pomóżcie mój nick stargosia

    OdpowiedzUsuń
  90. mi działa :)

    OdpowiedzUsuń
  91. mi działa tylko ten 1 z sukienkami do wyboru ale można wziąść tylko jedną jak coś nawet jeśli później będziesz wpisywać te kody..

    OdpowiedzUsuń
  92. nie działa nic ...

    OdpowiedzUsuń
  93. nie :(
    szkoda bo fajne rzeczy ;\

    OdpowiedzUsuń
  94. ty zlodziejko ukradlas mi fote jusz lepiej nic nie mow debilko szyrnieta

    OdpowiedzUsuń
  95. ten bloog jest żalowy

    OdpowiedzUsuń
  96. Te kody z sukienkami nie działają ŻAL

    OdpowiedzUsuń
  97. Mi nie działa z tymi sukienkami za free :P

    OdpowiedzUsuń
  98. Nie działa. To jest oszust!

    OdpowiedzUsuń
  99. To wogóle nie działa

    OdpowiedzUsuń